NIFs Bastu

NIF's egenbyggda bastu ligger så naturskönt
det går an att ligga;
vid Stora Le, Nössemarks Camping.

Det är plats för 5 - 7 personer och det finns
stege ner i sjön för den som vill svalka sig.
Max antal 8 personer

Öppen Bastu har vi på lördagar mellan 10 - 21.
Det kostar 100kr / person och
man betalar med cash, vipps eller Swish.

Priser:
100 kr för vuxen /dag
Gratis för Guldmedlem* (kom ihåg att medlemskap är personliga och gäller inte för andra familjemedlemmar.)

BOKA BASTUN

Vill du boka bastun räknar vi 2 timmar per tillfälle
(+1h för uppvärmning)
Vi låser upp och sätter igång den åt er.

600kr /2h (normalpris)
200kr /2h (för Guldmedlemmar)
Bli guldmedlem

* Guldmedlemskap kostar 500kr för ett kalenderår (jan-dec) och ger dig även tillgång till vårt fina gym och klubbrum.  Läs mer..

Som en liten ideell förening kan vi tyvärr inte ha direkt support vid eventuella problem med bokningar eller bastubad, men vi lovar att svara på ditt mail så fort som möjligt.

Dessa regler gäller för bastun:

- Snälla, använd ert sunda förnuft. Ingen av oss som jobbar med föreningen får betalt för städ och renovering.

-Max 8 personer

- Vi ber Guldmedlemmar om att respektera rabatten ni erbjuds och inte boka för andra än er själva och dom ni bastar med.

- Alkohol som förtärs ska naturligtvis hållas måttlig och undvik spill i bastun.

- Musik ska hållas låg för att inte störa grannar.

- Alla cigarettfimpar och snusprillor ska tas med hem; släng inte på marken eller i vattnet.